Održan koncertni performans Duetta ChapetLewsky
Dnevni boravak se pokazao premalim za broj glazbenih zaljubljenika koji su u subotu 16. ožujka htjeli prisustvovati koncertnom performansu Duetto Chapetlewsky, kojeg čine Krunoslav Levačić na bubnjevima i perkusijama i Luka Čapeta na električnoj gitari. Koncert je najavljen kao “spontana kompozicija, interakcija, improvizacija za električnu gitaru, bubnjeve, perkusije”, a publici je pružio uistinu puno više.
Duetto Chapetlewsky, ili skraćeno “Duetto”, je nastao kao manifestacija potrebe za slobodnim korištenjem glazbenog medija kao direktnog komunikacijskog sredstva bez ograničenja stilske odrednice, očekivanja stilskih, tehničkih ili bilo kakvih ideoloških ili vlastitih očekivanja.
Spontanost, prepuštenost trenutku i njegovoj promjenjivosti, je željena početna točka ove interakcije a njen rezultat je pitanje raznih okolnosti prostora u kojemu se performans održava.
Budući da pripremljene ideje, muzike, očekivanja ili koncepta van dostupnog instrumentarija nema, Izvođači su prisiljeni biti otvoreni za sve, potpuno izdvojeni od tradicionalne uloge instrumentalista te njihova interakcija počinje biti komunikacija i alat koja stvara kompoziciju u stvarnom vremenu, što neizbježno uključuje i publiku kao dio koji zatvara komunikacijski krug.
Traženje iskrenosti u trenutku i pristupanje glazbi iz perspektive zaborava ikakve tradicije je ono što spaja publiku s glazbom Krunoslava Levačića i Luke Čapete u jedan kriptičan, duhovit, eratičan i gotovo duhovan zvuk i performans. Transfer emocija bio je vidljiv na licima prisutnih tijekom cijelog koncertnog performansa, prelijevajući se s izvođača glazbe na posjetitelje i ponovno na autore, stvarajući tako savršeni glazbeno-osjećajni odnos i povezanost.
Događaj je organiziran u sklopu programa “Ciklus koncerata Nove, eksperimentalne i improvizirane glazbe_0.4” i „Ciklusa umjetničkih istraživanja“ Soundpainting platforme Pula kojeg organizira udruga RONDO HISTRIAE uz financijsku potporu Upravnog odjela za kulturu i razvoj civilnog društva grada Pule i Upravnog odjela za kulturu i zavičajnost Istarske županije.
Organizator, voditelj i autor projekta/kurator i glavni producent je Neven Radaković.
LEVAČIĆ, KRUNOSLAV, hrvatski jazz-bubnjar i skladatelj (Zagreb, 18. IX. 1957). Kao bubnjar samouk, počeo je nastupati 1974. Od 1989. povremeno svirao u Njemačkoj, gdje je živio 1991–96. Čest je gost europske jazz-scene i traženi studijski glazbenik u Hrvatskoj i inozemstvu.
Nastupao je s poznatim glazbenicima (Ladislav Fidri, Damir Dičić, Matija Dedić, Renato Rožić, Lee Konitz, Sam Rivers, Michael Heupel, Allan Praskin, Peter Herbert, David Friedman, Charlie Mariano, Duško Gojković, Gianni Basso, Ferenc Snétberger i dr.). Stalni je član sastava Tamare Obrovac kao i Boilers Quarteta, s kojim je objavio kompaktne diskove Some Blues (1997), Abstract Lights (1999) i St. Miles Infirmary, 2000; u suradnji s Boškom Petrovićem), te sastava Boilers All Stars, s kojim je snimio album That’s It (2003).
Vrstan pedagog i autor udžbenika bubnjarskih tehnika Metoda za bubnjeve (1998). Višestruki je dobitnik nagrade Status Hrvatske glazbene unije za najboljega jazz i rock-bubnjara.
LUKA ČAPETA je rođen u Zagrebu 29.06.1992.
Počinje svirati gitaru sa 15 godina te uz pomoć mentorstva Brune Mičetića upisuje akademiju za jazz, elektroniku I modernu glazbu u Beču. Uz mentore Peter Felix Rom I Michael Tiefenbacher uči kontrapunkt, kompoziciju, jazz glazbu, avangardnu glazbu, noise I eksperimentalne smjerove.
Nakon 5 godina života I školovanja u Beču, seli se u Zagreb I aktivno sudjeluje u poticanju razvoja lokalne scene. Od plesnih predstava, filmske I dokumentarne glazbe, klupske scene I studijskih angažmana, sudjeluje kao producent, zvukovni inženjer, gitarist, aranžer I savjetnik.
Od elektronske glazbe, do jazza, noisea, popa, etna I raznih hibridnih stilova, uvijek je na rubu eksperimentalnog I drugačijeg, u potrazi za novim estetikama I zvukom.