MANE na koncertu
Udruga RONDO HISTRIAE i Soundpainting platforma Pula 2023. u suradnji sa Savezom udruga Rojca predstavljaju događanje iz “Ciklusa koncerata Nove, eksperimentalne i improvizirane glazbe_0.4” MANE na koncertu.
Marco QUARANTOTTO
– drums/percussions/objects
Neven RADAKOVIĆ
– Rhodes el.piano/analog synths/objects/voice/fx/sampling/live electronics & processing
__________________________________________
koncert eksperimentalne i improvizirane glazbe
mjesto: Dnevni boravak DC Rojc Pula
vrijeme: nedjelja/17/9/2023/20:30
Besplatan ulaz!!
MANE je projekt eksperimentalnog dua kojeg čine Marco Quarantotto i Neven Radaković.
MANE istražuje akustične, elektro-akustične, električne i sintetičke dimenzije zvuka u kontekstu prostornosti i spacijalizacije, krećući se na granici zvučnog teatra, sound arta i performansa, služeći se minimalističkom elektronikom, dronom i noisom s jedne, a “dadom”, “novom”, avangardnom i eksperimentalnom glazbom s druge strane, stvarajući pomične zvučne skulpture improvizirane forme i kompozicije.
Zagledani u svoje – MANE figuriraju kao autentičnost istaknuta u sivilu kojekakvih korektnosti, te kroz dekonstrukciju idiomskog nasljeđa i umjetničkog vokabulara suvremenosti 21. st., otvaraju mogućnost za uspostavu novih odnosa između zvučnih informacija i forme, s neminovnošću posljedičnog stvaranja performativnog jezika koji spontani kreativni čin promatra kao beskompromisni izljev poetike slobode osobnog.
“MANE na koncertu” premijerni je nastup projekta koji je započeo umjetničkom rezidencijom
“MANE” u studiju RONDO u DC Rojc Pula, u sklopu koje su Marco Quarantotto i Neven Radaković istraživali izvedbene, performativne i kompozicijske principe, te hijerarhiju zvučnih informacija po ključu provenijencije i vrste u kontekstu prostora i dizajna zvuka, u potrazi za konceptom koji bi mane, greške i nedostatke učinili polazištem umjetničkog jezika koji ih pretvara u karakteristike, osebujnosti, i na koncu u – odlike.
___________________________________________________________________________
MARCO QUARANTOTTO magistrirao je jazz bubanj i udaraljke na Sveučilištu za glazbu i izvedbene umjetnosti – Institutu za jazz glazbu u Grazu, kod sveučilišnih profesora Alex Deutsch, Mandred Josel i Howard Curtis. Na hrvatskoj glazbenoj sceni surađivao je s glazbenim grupama Nola, Goribor, East Rodeo i T.B.F.
2009. godine seli u London gdje nastavlja glazbenu karijeru. Od tada do danas nastupao je s mnogim britanskim cjenjenim glazbenicima kao što su Johnatan Gee (Pharaoh Sanders), Quentin Collins (Alicia Keys/Gregory Porter), Byron Wallen (Chaka Khan/Hug Masakela), Nathaniel Facey, Mike Gorman (Incognito), Mornington Lockett, Kevin Davy (Lamb), Nicholas Meyer (Jeff Beck), Andrew McCormak, Claude Deppa (Carla Bley), Nick Pini (Laura Marling/Nick Mulvey), Dominik Pipkin (Morcheeba/PalomaFaith), Carl Orr (Billy Cobham), John Etheridge (Soft Machine), Sam Eastmond (John Zoran) i drugi. Redovito surađuje s Beth Rowley, Robert Mitchell (Steve Coleman Five Elements), Julia Biel, Toni Kofi, Theo Jackson, Will Butterworth Trio/Quartet, Adam Beattie, Brooke Sharkey, Nicki Wells Turya, Toru i Shama Rahman.
Godine 2019. osniva svoj autorski trio ŪROK i u Novembru iste godine izdaje album prvijenac za Chant Records u New York Cityu. Album je uvršten na listu najboljih jazz albuma godine u Rolling Stone Magazinu ‘Best Of Jazz 2019’.
Značajne suradnje s međunarodnim umjetnicima kao što su Jessica Lourie, Erin Dickins (Manhattan Transfer), Chad Lefkowitz-Brown, Roy Paci, Knoel Scott (Sun Ra Arkestra), Manu Eveno (Tryo) i Timi Dakolo.
Suradjivao je s producentima kao što su Humberto Gatica (Michael Jackson, Andrea Bocelli), Marc Urselli (Mike Patton, John Zorn), Julian Simmons, Alberto Roveroni, Gary Marlowe, Massimo Visentin, Giulio Favero (Zu, Teatro Degli Orrori).
Snimio je preko četrdeset albuma za razne umjetnike glazbenih pravaca Jazz, Rock, eksperimentalne i etno glazbe, diljem Europe i Velike Britanije.
NEVEN RADAKOVIĆ, akademski dirigent, skladatelj, teoretičar glazbe, glazbenik, performer – umjetnički voditelj i producent Soundpainting platforme Pula.
Nakon 15 godina izvođenja klasičnog repertoara glazbe 18., 19. i 20. stoljeća kao simfonijski, operni i zborski dirigent s raznim ansamblima, orkestrima i zborovima (Zagrebačka filharmonija, Simfonijski Puhački orkestar HV-a, Sofijski festivalski orkestar, Cantus ansambl, Ganz festivalski ansambl, Zbor i orkestar HNK Split, HRT Zbor, akademski zbor i orkestar Muzičke akademije Zagreb itd..) 2011. godine posvećuje se autorskom radu na polju eksperimentalne, improvizirane i Nove glazbe, s fokusom na konceptualnoj, performativnoj, eksperimentalnoj i intermedijalnoj kompoziciji.
Godine 2015. započinje svoje putovanje Soundpaintingom (multidisciplinarnim znakovnim jezikom za skladanje u realnom vremenu), te u suradnji s udrugom Rondo Histriae pokreće Soundpainting platformu Pula (prostor za istraživanje, produkciju i edukaciju na polju inovativnih umjetničkih praksi) u sklopu koje vodi i organizira radionice, istraživanja i umjetničke rezidencije, te osmišljava i producira autorske multidisciplinarne, intermedijalne, koncertne i radiofonske umjetničke produkcije: “Orkestracija prostora” , “Treniranje prisutnosti” , “DADa/NENe: kako nešto pretvoriti u ništa bez da izgubi ono nešto”, “USTA_NA_K: što bi bilo mišljenje da se neprestano ne suočava s kaosom”, “Nikad i Uvijek”, “Dum spiro”, “Grafospekcije”, “Metamidi”, “PROCESS_ISpainT(H)ING?!”, “IMPROViziJE”, “Ciklus koncerata Nove, eksperimentalne i improvizirane glazbe”, “Ciklus intermedijalnih, multidisciplinarnih i radiofonskih performansa”, te od 2020. – izlagačko-izdavačko-izložbeni projekt – “IZlog”.
Osnivač je i glavni dirigent brojnih ansambala među kojima su CRI Orchestra (CRoatian Improvisers Orchestra), ISpainT(H)ING ensemble, APU Postmodern Art Ensemble.
_____________________________________________________________________________
Organizator: Soundpainting platforma Pula i RONDO HISTRIAE u suradnji sa Savezom udruga Rojca
Tehnička potpora: AudioLab d.o.o.
Ton majstor: Dean Pavletić
Autori plakata: Neven Radaković/Goran Velić
Događaj je organiziran u sklopu programa “Ciklus koncerata Nove, eksperimentalne i improvizirane glazbe_0.4” kojeg organizira udruga RONDO HISTRIAE uz financijsku potporu Upravnog odjela za kulturu i razvoj civilnog društva grada Pule i Upravnog odjela za kulturu i zavičajnost Istarske županije.
Programi u Dnevnom boravku realizirani su sredstvima Ministarstva kulture i medija Republike Hrvatske, Zaklade Kultura nova i Grada Pule.