Film „Zaljev“ večeras u Zimskom kinu Rojca
Večeras se u okviru Zimskog kina u 19 sati u Dnevnom boravku Rojca prikazuje dokumentarni film “Zaljev, redatelja Louiea Psihoyosa. Reviju dokumentarnog filma organiziraju Dnevni boravak i Restart Label, a ulaz na projekcije je slobodan.
Film Zaljev, u režiji vrhunskog podvodnog fotografa Louiea Psihoyosa, predstavlja nevjerojatnu priču o tome kako se Psihoyos, O’Barry i odabrana ekipa aktivista, filmskih stvaraoca i ronioca zaputila u misiju da prodru u skriveni zaljev u Japanu i saznaju istinu o mračnoj i smrtonosnoj tajni. Misterije koje otkrivaju predstavljaju samo vrh ledenog brijega.
O filmu:
Sjećate li se Flipera? Svi koji vjeruju da dokumentarni filmovi mogu ispraviti nepravdu moraju pogledati ovaj “eko-triler”. Šezdesetih godina prošlog stoljeća, Richard O’Barry, vodeći svjetski dreser delfina, radio je na popularnom filmu Fliperu. Kada mu je jedan od delfina uginuo na rukama, shvatio je da je dio njegove karijere posvećen dresuri bio greška i da životinje imaju pravo na slobodu kao i ljudi. Odlučio je da neće odustati dok i posljednjeg delfina ne vrati u prirodno stanište.
Nagrade:
Pobjednik više od 50 prestižnih internacionalnih filmskih festivala, među njima:
2010. / ACADEMY AWARDS – OSCAR – Najbolji dugometražni dokumentarac, 2009./ SUNDANCE FILM FESTIVAL – Nagrada publike, 2009./ HOT DOCS FILM FESTIVAL – Nagrada publike , 2009./ SILVER DOCS FILM FESTIVAL – Nagrada publike 2009./ SYDNEY FILM FESTIVAL – Nagrada publike, 2009./ IDFA – Nagrada publike, 2009./ LOS ANGELES – FILM CRITICS ASSOCIATION – Najbolji film, 2009./ TORONTO – FILM CRITICS ASSOCIATION- Najbolji dokumentarac…
Recenzije:
„Ovo je vrlo vjerojatno jedan od najsnažnijih, najemotivnijih i (evo reći ću) najvažnijih dokumentarca „o prirodi“ koji sam ikada pogledao. Brutalno iskren i jednostavno fascinantan bez pretjeranog truda.“
Scott Weinberg
„Izvanredan, odlično režiran dokumentarac koji se razotkriva kao špijunski triler, sa svime što od tog žanra očekuje – od prisluškivanja hotelske sobe do skrivanja i misterioznog muškarca u sivom flanel kaputu.“
Jeannete Catsoulis, New York Times